Google Analytics gebruiken: je komt er écht niet onderuit
/4 Reacties/in Online marketing /door Arjan JonkerNog te vaak krijg ik klanten die geen idee hebben wat er op hun website gebeurt. Ondernemers die weleens gehoord hebben van Google Analytics, maar niet precies weten wat het is en wat je ermee kan. Op sommige websites zie je zelfs nog zo’n ouderwetse ‘teller’, die je vertelt hoeveel mensen er zijn geweest.
Hoe zit het bij jou? Kun jij onderstaande vragen beantwoorden?
De bangmakende kracht van schaarste
/0 Reacties/in Online marketing /door Arjan JonkerIn tijden van overvloed kunnen we de schijn van beschaving eenvoudig ophouden. In tijden van schaarste…not so much.
Vorige week vrijdag was er een grote stroomstoring in Noord-Holland, die minder dan 2 uur duurde.
Ik zat er middenin…
Hoe kun je met webteksten hoog scoren in Google?
/0 Reacties/in SEO-teksten schrijven /door Arjan JonkerVoor veel van mijn klanten is hoog scoren in Google het allerbelangrijkste. Dát moet ik voor ze bereiken met mijn webteksten. Gratis gevonden worden lijkt de heilige graal van internet. Als mensen je maar vinden, dan komt de rest – klanten en zo – vanzelf goed. Toch…?
Toch niet.
Is een gebruiksvriendelijke website sááááái?
/0 Reacties/in Gebruiksvriendelijkheid website /door Arjan JonkerVorige week publiceerde ik een video, waarin ik de website van Lowlands aan een review onderwerp. Ik liet ook zien hoe het beter kan:
Dat leverde een aardige reactie op van Lowlands zelf:
De webteksten die je verdient, maar die je niet nodig hebt
/0 Reacties/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerDe webteksten die mijn opdrachtgevers willen, zijn meestal niet de webteksten die ik voor ze schrijf. Concreter gezegd: ik schrijf niet voor mijn klanten, ik schrijf voor de klanten van mijn klanten.
Wat is jouw meest memorabele webtekst?
/10 Reacties/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerHoe memorabel is jóuw website, zijn jóuw webteksten? Oftewel: hoe memorabel ben jÃj, jouw bedrijf, jouw dienst of product?