12 taglines van lezers beoordeeld

Arjan JonkerInternet Marketing, Tagline, Verleiding, Webteksten61 Comments

One ZIN to rule them all – deel 2

Vorige week vroeg ik jullie om je tagline in te zenden ter beoordeling en wellicht verbetering. Ik ben blij met de respons: 12 dappere zielen durfden het aan. Stof genoeg voor een waardevolle bespreking van wat een tagline krachtig maakt. Dus bedankt!

Ná de bespreking van de ingezonden tacklezinnen onthul ik mijn éigen mogelijke nieuwe taglines!

Voordat ik begin eerst terug naar de basis:

Waarom is je tagline eigenlijk zo belangrijk?

Op je website moet je zo snel mogelijk 3 brandende vragen van je bezoekers beantwoorden:

  1. Waar ben ik?
  2. Wat kan ik hier doen?
  3. Waaróm zou ik het doen?

De eerste vraag beantwoord je met je logo: dit is de website van bedrijf x. De tweede en derde vraag moeten beantwoord worden door je tagline.

Het artikel van vorige week heeft een leuke, kleine discussie losgemaakt over de criteria waaraan je tagline verder moet voldoen. Onder andere Aartjan van Erkel, die ik bekritiseerde om zijn eigen tagline, reageerde. Zijn credo: duidelijkheid vóór alles. Liever een saaie maar duidelijke tagline, dan eentje die (geforceerd) creatief is, maar te veel aan de interpretatie of verbeelding van de bezoeker overlaat. Aartjan gaf het advies om eens te googelen op ‘clarity trumps persuasion’, dus dat heb ik dan maar even gedaan. Ik kwam op marketingexperiments.com terecht, waarop je het volgende leest:

While marketers invest the majority of their time and budgets on areas deeper down in the funnel, MarketingExperiments research has found that most of the gain from optimizing a website occurs in the first seven seconds of users’ experience.

Millions of dollars are won or lost in these first few moments a visitor spends on your site.marketingexperiments.com

Als het waar is wat hier wordt beweerd, is je tagline van een niet te overschatten waarde.

Maar hoe maak je een goede tagline?

In zijn boek gaf Aartjan een aantal punten waaraan je je zo veel mogelijk moet houden wanneer je je tagline schrijft. 5 zijn relevant voor dit artikel:

  1. Hou het kort: één of slechts enkele woorden (maximaal 7)
  2. Wees concreet: geen abstracte woorden als ‘professioneel’, ‘oplossingen’, etc.
  3. Wees objectief: zeg alleen dat je de ‘beste’ bent wanneer je dat kunt bewijzen
  4. Onderscheid je: waarom ben jij ánders/beter dan je concurrenten?
  5. Vindbaarheid: gebruik een belangrijk zoekwoord waarop je gevonden wilt worden

(Bron: Verleiden op internet)

Daar hoort dus wel een criterium bij, eentje die Aartjan zelf het belangrijkste vindt:

  1. Duidelijkheid eerst: je bezoeker moet niet hoeven nadenken. Die 2 vragen (wat en waarom) móeten beantwoord worden.

Kijken we naar de ‘duidelijke maar saaie’ tagline van Aartjan zelf, dan beantwoord die inderdaad vraag 2 en 3:

  • Wat kun je bij hem doen? –> Beter leren schrijven.
  • Waaróm zou je dat doen? –> Om méér te verkopen.

Maar… kun je daarmee volstaan?

Ik zou toch echt nog één woordje willen toevoegen aan die 3e vraag: ‘waarom zou je het hier doen?’. Ik ken inmiddels heel veel websites die het hebben over ‘meer verkopen’, ‘meer winst’, ‘meer klanten’, etc. Hoe weet je als ondernemer tegenwoordig waar je moet zijn als dat je doel is, waar je moet beginnen? Het zou toch mooi zijn als je dat onderscheidend vermogen in je tagline kan opnemen én tegelijkertijd duidelijk bent?

Daarom valt die tagline van Aartjan van Erkel me zo tegen: er zit geen enkel onderscheidend element in. Hij houdt zich niet aan zijn eigen richtlijn ‘onderscheid je’.

Desalniettemin: als je dat onderscheidend vermogen niet duidelijk kan maken in maximaal 7 woorden, ja, ga dan voor duidelijkheid. Clarity trumps persuasion. Akkoord. Onderscheiden kan ook elders op je website, immers.

Bovendien: ik moet eerst nog maar eens laten zien dat ik het beter kan. Dat ga ik pogen, aan het einde van dit artikel.

Tot zover de theorie!

Hoe werkt het in de praktijk? Welnu, met de 3 cruciale vragen en bovenstaande criteria van Van Erkel in het voorhoofd heb ik gekeken naar alle inzendingen. Hieronder staan ze allemaal op een rij.

De beoordelingen zijn ingeklapt, zodat je zelf kunt kiezen wat je leest; dit artikel is héél lang, dus zo geef ik je wat overzicht.

Ik behandel de taglines op volgorde van binnenkomst, te beginnen met:

Disclaimer vooraf:
Verwacht niet dat ik voor iedere inzender ff een briljante tagline uit m’n mouw schud. Er kunnen uren, dagen, weken, máánden voorbijgaan met het bedenken van die ene juiste tagline. Je moet er echt de tijd voor nemen. Ik doe soms suggesties die goed of mwoah kunnen zijn. Het is aan jullie wat jullie ervan vinden of ermee doen.

En toen was ik aan de beurt…

Ik heb voor mezelf 3 mogelijke nieuwe taglines bedacht. Misschien zit dé tagline ertussen, misschien moet ik terug naar de tekentafel. Op z’n minst geeft het me richting. Om ze niet direct te verklappen, moet je ze hieronder zelf onthullen.

Klaar voor de eerste? Klik!

Dus.

Ik ben er inderdaad nog niet uit. Misschien zit ‘ie hier tussen. Misschien moet ik terug naar de tekentafel. Hoe dan ook: nu heb ik eerst jullie mening nodig.

Oftewel: help!

61 Comments on “12 taglines van lezers beoordeeld”

  1. Tof dat je dit zo deelt Arjan! De tagline van Roy (Ishak) is volgens mij ook wel een aardige. Maar goed, ik zou kiezen voor de 2e optie. Origineel en je laat direct een call-to-action zien voor mensen; lees de verhalen van anderen!

    Zo, nu voor mij tijd om eens hier aan te gaan werken :).

  2. Mooi Arjan! Niet altijd een pasklaar antwoord (kan ook bijna niet), maar fijn kijkje in de gedachtenkronkels van de copywriter.

    Voor jezelf zou ik zeggen: optie 2. Haal alleen het streepje voorafgaand aan “volgens…” weg. Omdat er ook een plus-teken in de zin staat, doet dat streepje aan een min-teken denken. Ik moest een fractie van een seconde denken. Zinnetje gewoon met een hoofdletter beginnen, denk ik. Verder zou ik 4,5 ster geel maken, en die laatste 0,5 ster wit, zoals te doen gebruikelijk. Of een andere kleurcombi als je geel/wit niet mooi vindt, maar omdat die laatste halve ster donkergrijs is, valt juist dat stukje visueel op, de nadruk lijkt op het verkeerde te liggen. En als ik dan toch aan het pixelneuken ben: centreer het tekstje. Oh, en die sterren en zinnetje linken naar de reviews op klantenvertellen.nl.

    Optie 1: Mwoh. “Dat heeft zo’n jongen toch niet nodig.”
    Optie 3: Nee joh. En geen “verleidingskracht” hoor. Straks ga je ook nog zeggen dat je “sprankelende” teksten schrijft. Yuk!

    Nou hou ik op ;-)

    1. Hahaha! Geweldig, Chris, dank voor je uitgebreide reactie!

      Design-technisch ga ik er ook zéker nog even over bomen met mijn vormgever, en die link naar klantenvertellen.nl stond inderdaad in de planning.

      En ook bedankt voor de Finkiaanse (Finkeriaanse? Finkersiaanse? Afijn:) afservering van optie 1. Ik denk dat die het inderdaad niet gaat worden.

      En optie 3…stiekem was dat al nooit een optie. Die was voor de breuk.

  3. Ik vind deze :Waardevolle web teksten voor waardeloze websites (om eerlijk te zijn dacht ik de eerste maanden dat het waardeloze webteksten was ipv waardevolle dus vandaar de combinatie) lef genoeg denk ik

    1. Nou, da’s lef genoeg, inderdaad. Wow. Ben bang dat ik dan écht potentiële klanten a priori tegen me in het harnas jaag… Maar bedankt voor je bijdrage! :-)

  4. Bedankt voor de feedback Arjan, ik zal het inschieten bij de organisatie ;-) Wat jouw tags betreft zou ik opnieuw naar de tekentafel gaan. 1: ‘Copy’ is vakjargon en zegt de gemiddelde bezoeker (ik dus) weinig. Oké, ik snap wat je ermee bedoeld… Dus ‘Copy’ vervangen voor … iets anders. 2: Ik walg van reviews, zijn niet objectief en hier wordt vaak op aangestuurd door belanghebbenden, dus mij trigger je hier niet mee. 3: inderdaad saai en suf..

    Succes!

    1. Dank, Frank. Zoals gewoonlijk ben ik het niet op alle punten met je eens. ;-) Reviews zijn wel degelijk waardevol in je bewijsvoering. Jij walgt ervan, anderen luisteren ernaar. In jouw branche zijn ervaringsverhalen toch ook van grote waarde? Booking.com vaart er wel bij, volgens mij…

  5. Dag Arjan,
    Leuke blog. Ik denk ook dat je zelf optie 2 moet kiezen. In ieder geval niet Copy met kloten. Is wel leuk met alliteratie, maar (hoewel ik je niet persoonlijk ken) past het niet bij je als ik zo je foto zie. Copy met kloten is meer iets voor types als Kluun, van die foute mannen die misschien wel goed zijn in hun vak maar die ook niet te vertrouwen zijn. Dus niet optie 1 kiezen, hoor. Het is wel een sexy tagline, maar als vrouw zou ik me van je afkeren, hoe lekker het ook klinkt.

    Geinspireerd door je blog heb ik voor mezelf ook een nieuwe tagline bedacht. Het was: Groenjournalist.nl gespecialiseerd in het schrijven en redigeren van teksten over groen. En nu is het: Groenjournalist.nl schrijft en redigeert met groene vingers.

    1. Dank voor je heldere mening, Jacqueline! Ik raak gevoelsmatig ook steeds verder verwijderd van optie 1.

      Jouw tagline vind ik heel goed: het is creatief én zegt veel over de niche waarin jij je begeeft. Chapeau! :-)

  6. Leuk om zo allerlei overwegingen te zien.

    Ik blijf voor nu bij mijn mening dat een tagline mogelijk niet eens nodig is. Of beter geen dan een slechte.

    Wil je er toch één, dan zou je in mijn opinie moet je met een aantal zaken extra in overweging nemen.

    Je vormgeving: Je naam is niet alleen lang maar ook zodanig vormgeven dat een tagline erbij het nog drukker maakt. Het is al geen rustig logo door de verschillende lettergroottes. Daar komt dan nog weer een variatie bij. Maar je zou deze natuurlijk wat verder van je logo af kunnen gebruiken.

    Je naam is al duidelijk. Een fantasienaam moet uitleggen in
    welke branche ze zitten. Dat hoef je niet meer te doen. Je kan je dus focussenop bv het resultaat. Waardevol moet dan worden verduidelijkt, misschien wel bewezen.

    De uiteindelijke woorden schieten mij nog niet te binnen (wie is hier de tekstschrijver?) maar ik denk dat je de zin zou kunnen afmaken. Dus
    Waardevolle webteksten die (of zodat, omdat, waarmee etc etc)

    Over je eigen opties.

    1) Kan je als tekstschrijver natuurlijk niet mee
    aankomen. Niet om het woord kloten. Dat is juist wel leuk. Nee: Engels en
    Nederlands door elkaar en je schrijft gewoon nog een keer in omgekeerde
    volgorde je bedrijfsnaam op.

    2) Ga je een webshop beginnen?

    3) Kan je net zo goed het woord professioneel of klantgericht gaan gebruiken. Niemand is het omgekeerde. Welke tekstschrijver zet bezoekers om in minder omzet. Ook nog een conflict met wat je doet: Was het
    de bedoeling van de gemeente Medemblik om meer omzet te scoren.

    1. Mooi betoog, Gerard! Op punten ben ik het met je eens, en op punten niet:

      1) Is ‘copy’ Engels? ‘Copywriter’ is al heel lang een gangbare beroepsnaam in Nederland, inmiddels een leenwoord. De stap naar ‘copy’ is zo gemaakt. Het gevaar, waar ik al op gewezen ben, is dat mijn bezoekers ‘m niet (snel genoeg) snappen. Dáár zit de zwakte vooral. En tja, dat ‘kloten’, daar knappen velen op af, en ik inmiddels ook. Deze wordt het sowieso niet.

      2) Hoezo zijn sterren voorbehouden aan webshops?

      3) Welke tekstschrijver zet bezoekers om in minder omzet? Ik bekritiseer niet graag mijn vakcollega’s, maar bij velen is de kennis over webteksten niet groot, en dus kan dat een klant wel degelijk klanten kosten. Je hebt wel gelijk dat deze niet opgaat voor ál mijn klanten, hoewel Gemeente Medemblik tot nu toe de enige uitzondering is.

      1. Sterren zijn niet voorbehouden aan webshops, maar je logo gaat er uitzien als een adwordsadvertentie of van die regels bij vergelijkingssites. De klanten vertellen button is veel krachtiger in dit geval.

        Is maar of je jouw niche scherper wil stellen. Is dus een keuze voor het bedenken van de tagline.

        Als je de nadruk wilt leggen op commerciele tekstschrijving kan je richtingen op als “Zodat bezoekers klanten worden” .

        Ik zou het in ieder geval in een zinvorm samen met je naam zoeken. Heb je direct een onliner bedrijfsomschrijving: Ik schrijf waardevolle webteksten zodat bezoekers klanten worden.

        (He: tip aan mezelf!!!!)

  7. Tof artikel Arjan! En dan moet ik nog de 12 voorstellen aan de deelnemers lezen. Dank voor een middagvullend programma! :-) Wat betreft je eigen 3 opties: ik ga in eerste instantie direct voor 1! Maar ik realiseer me ook dat dat mij persoonlijk, als tekstschrijver en taalliefhebber, aanspreekt. Ik denk dus ook meteen: leuk, die alliteratie en tof, het lef om het woord ‘kloten’ te gebruiken. Maar jij zoekt niet per se bezoekers die je tagline roemen om de spitsvondigheid. Je zoekt bezoekers die klant willen worden omdat ze direct zien wat je doet en hen te bieden hebt. Dan zou ik gaan voor optie 2. Inderdaad, je naam zelf zegt al genoeg en het spoort bezoekers aan nog meer over je te lezen. Actie dus! Of is er wellicht nog een 4e, veel betere, optie?
    Ik weet dat ik zelf zwaar achterblijf in gebruik van goede taglines, maar ik hoop daar op 14 augustus (niet zomaar een datum!) verandering in te mogen brengen.

    1. Niet zomaar een datum, indeed… ;-)

      Ik sluit zeker niet uit dat er een 4e optie komt. Ik ben er gewoon nog niet uit. 6 juli lekker op vakantie, dan kan ik er eens rustig over nadenken.

      Dank voor je input, Mieke! En graag gedaan, dat middagvullende programma. :P

  8. Copy met Kloten=Webteksten met Lef (zoals je zelf al schrijft). Dus: Waardevolle Webteksten met Lef. Daarin vertel je alles ;-) en ben je meteen onderscheidend!

    Maar de optie zonder Tagline vind ik eigenlijk ook best in orde. Je naam zegt al genoeg namelijk.

    Optie 3: zó saai ;-) en zegt feitelijk niets over je vakgebied

    Ben benieuwd wat het gaat worden…

    1. Ik ben er ook nog niet uit. Ben vooral toe aan vakantie, om even afstand te nemen en een frisse blik te krijgen. 6 juli…zo dichtbij, zó ver weg…

  9. Een tagline blijft zoeken. Ook voor mij. Zoals je zelf al duidelijk aangeeft, schud je zoiets niet zomaar uit je mouw. Mijn eerste was “Vergroot je bereik, vergroot je resultaat”. Dan is “Haal meer omzet uit je website” al een stuk duidelijker.

    Uiteraard zijn suggesties altijd welkom, ga ik eerst mijn eigen teksten verder verbeteren, want ook die kunnen wel een nieuw sausje gebruiken onderhand. Ben al enige tijd aan het verbouwen, maar het klussen bij mijn klanten gaat uiteraard voor. Dus beun ik vooral bij voor wat betreft mijn eigen teksten.

    Niet dat ze slecht zijn, ze waren veel gedateerder, maar ze voldoen niet helemaal aan mijn wensen. Het schrijven en schrappen…

  10. Een tagline, das pas fijn! Dit is best een lastig onderwerp. Ik heb daarom net even met dé Tagline gebeld. Ik had jouw opties voorgelegd, maar die vonden ze zwaar klote. Wat ze nog meer zeiden kan ik hier beter niet vermelden. “Weten jullie dan een beter tagline voor Arjan?” vroeg ik. Na het bekijken van je website, waren ze best tevreden over je huidige. Ze hebben maar een kleine aanpassing doorgegeven:

    Waardevolle Webteksten – Ik verbeter je website. Begrijpend.

    Even tussendoor. De Tagline vertelde me dat ze ook de taglines van die 8-figure guy en nerd hadden bedacht. “Oh, wat goed zijn die!” zei ik. Tagline: “Nou, die nieuwe van AJ heeft hij zelfbedacht… Sindsdien worden we door allerlei schrijvers platgebeld!”

    Maar goed, ze hadden nog één goede tip voor je:

    Waardevolle Webteksten – Duidelijke taal

    Niet slecht. Jij? Zo zie je maar weer, soms kun je beter even een autoriteit bellen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ze hadden trouwens een 9,0 volgens Klanten Vertellen, dus dat moet wél goed zijn! Ik zal Christian ernaar verwijzen…

    Succes met het taggen van je line! ;-)

    1. De tagline bellen! Briljant! Maar zeiden ze ook waaróm ze mijn opties klote vonden? Vind ik wel zo fijn om te weten.

      Hun eigen suggesties zijn best aardig. Die zal ik even laten bezinken…

      1. Waarom klote? Wat @disqus_1DvCOGQPcf:disqus schrijft komt het dichtste in de buurt ;-) Misschien moet je de Tagline zelf even bellen? Een tagline is al ingewikkeld genoeg, ik ga weer verder met online ont-wikkelen… Werkse!

          1. Haha! Lui als de neten, die copywriters. Effe googelen is al teveel moeite.

    2. Ha! Geestig. De toevoeging van duidelijke taal geeft nog een concrete invulling ook aan wat er nou zo waardevol aan die webteksten is. Heb even op jouw site zitten spieken, Jacco. Daar zou ik net zo geestig gaan schrijven als je hier doet. Why not?

      1. Dank Kitty! Psstt… zal ik je verklappen dat ik niet durf te schrijven (redenen genoeg). Door de dialoog aan te gaan gebeuren er onvoorspelbare situaties ervaar ik. Zelf bloggen op mijn site staat al lang op mijn verlanglijst, maar ik was er nog niet klaar voor. Bedankt voor de inspiratie! P.s. ik heb ook naar jouw website gekeken: kwetsbaar en ontroerend mooi over Frits, dank!

        1. Dus schrijf je eigen blogs gewoon in dialoogvorm. Vooruit met de geit. Stuur maar een linkje als de eerste online staat.

  11. Ik vind het woordje ‘Copy’ niet zo. ‘Kloten’ klinkt wel lekker.
    Hier zo maar een gooi: ‘van KUT teksten naar teksten met kloten!’ Zal wel te seksistisch zijn. Krijg je wel lekker veel commentaar. Maar niet de goede. Denk ik.
    Reviews zijn zeker wel belangrijk! slechts 2% kijkt er NIET naar. Objectief of niet. Ze werken. Punt.
    3. zou ik voor je verkoop- / productpagina gebruiken.

  12. Hi Arjan,

    Voel me vereerd dat je mijn tagline hebt besproken. Ben met je eens dat hij voor verbetering vatbaar is.

    Wat jouw tagline betreft: wat is er ook weer mis met je huidige? Optie 2 komt er nog het dichtste bij.

    Wens je veel wijsheid! En alvast goede vakantie!

    1. Haha, eens, dat is in elk geval consequent doorgeredeneerd. Maar meer iets voor Ruben Bunskoeke ;-)

    2. Dank je, Karien! En jij ook veel succes met de zoektocht naar jouw tagline. Ik weet zeker dat je de juiste gaat vinden; zoals ik al zei: je webteksten bewijzen het!

  13. Alledrie niks, je taglinevoorstellen voor jezelf ;-)
    1. Copy met kloten is te plat en zegt niks. Bovendien een rare combi met je domeinnaam: er staat dan twee keer hetzelfde. 2. 40 is te weinig en die site zegt mij niks. Kan aan mij liggen, misschien kent de rest van Nederland hem wel en weten ze dat 40 heel veel is. 3. Flauwe woordspeling, bewijs het maar. De enige toevoeging die past bij n domeinnaam als waardevolle webteksten is: gegarandeerd minimaal x% meer conversie. Of een andere meetbare en bewijsbare claim. Wat dat betreft komt 2 het dichtst bij.

    1. 40 reviews te weinig? Ik ben nog maar enkele maanden bezig met het verzamelen, dus ik vind het al een aardig aantal. Als ik mijn website ga ombouwen, ga ik een selectie ervan ook op mijn website tonen.

      Klantenvertellen.nl is nog lang niet bij iedereen bekend, merk ik, terwijl het wél de grootste reviewsite van NL is. Er zijn ook niet veel andere websites waar ik hun logo tegenkom. Vreemd, eigenlijk. Het is hoe dan ook een goed review-systeem.

      Wat betreft optie 1 en 3 ben ik het eens met je commentaar. Optie 2 is nog steeds in the running.

      Dank, Kitty!

      1. Ik ga even schoppen. Ben namelijk geen fan van DTG. Verre van. En omdat klantenvertellen.nl (zover ik weet ooit begonnen vanuit de BOVAG voor o.a. rijscholen) sinds 2014 van DTG is, spendeer ik mijn geld liever aan een ander.

        Dat is de principiële en idealistische ik. ;-)

  14. Overall comment nog: eens met je kritiek op de nieuwe tagline van AJ. Doodsaai.

    Ik kan zelf ook niks anders bedenken voor de BA, dus ik hou m maar even.

    In het algemeen vind ik dat in namen en taglines idealiter ofwel humor moet zitten ofwel een verifieerbare claim. Iedereen kan wel beweren dattie de beste is.

    Aan de andere kant doen ook bedrijven met idiote of slaapverwekkende namen het vaak verrassend goed ;-)

    1. ‘Leert je belachelijk goed zakelijk bloggen’ klinkt wat jufferig. Maar een piepkleine verandering klinkt vind ik alweer anders: ‘Leer belachelijk goed zakelijk bloggen’.

      Zie je wat ik bedoel?

  15. Volgens mij kunnen we nog wel ff doorborduren: Waardevolle web teksten voor Briljante websites, voor Dynamische websites, voor Pakkende websites, voor Meesterlijke websites

  16. Schande! Ik zie je blog nu pas en dat Schrijven en Schrappen er ertussen staat. Ik ben gek op taglines en vind het altijd een uitdaging een goede verzinnen.

    Ik kijk nog even met je mee…

    – De bedrijfsnaam ‘Schrijven en Schrappen’ geeft natuurlijk al weer wat ik doe maar is nog heel breed. Er zit een fijne alliteratie in.

    – De tagline ‘Online copywriting en communicatie’ geven duidelijk aan dat ik schrijf voor het web.

    -Het belangrijkste zoekwoord ‘copywriting’ zit er in. Al adviseerde Roy Ishak mij laatst dat ik veel beter ‘freelance tekstschrijver’ kan gebruiken omdat dat voor SEO beter is: ik heb dan immers geen concurrentie van buitenlandse websites. Toch doe ik dat niet. Copywriter klinkt toch wat geiler dan tekstschrijver :-)

    – Mijn klanten weten wel waarom ze een copywriter nodig hebben: voor killer content die meer bezoekers, meer aandacht, meer omzet oplevert. Klanten die daar (nog) niet bewust voor kiezen komen niet bij mij.

    – Ik ben zelf nogal huiverig om grappen en woordspelingen te gebruiken omdat het vaak vooral verwarrend werkt. Ik kies dus wat dat betreft voor saai boven grappig.

    – Ik zou zelf nooit een oordeel als ‘waardevolle’ gebruiken omdat het niet erg objectief klinkt.

    Hmmm, dus eigenlijk moeten mensen inderdaad even verder lezen om te zien waarin ik onderscheidend ben. In mijn blogs laat ik meer dan genoeg van mezelf zien.

    De komende tijd volop aan de slag met een nieuwe website + opzetten van training dus wie weet komt er toch nog een andere tagline en dan laat ik het je zeker weten!

    Wat jouw eigen 3 opties betreft:

    Optie 1: Te plat

    Optie 2: Eens. Maar dat betekent dus gewoon GEEN tagline :(

    Optie 3: Wordt gewoon te lang en ik moet er te veel bij nadenken

    Ik benieuwd naar het eindresultaat met de sterretjes. Ik vind het ook wat veel op een add lijken maar aan de andere kant denk ik dat mensen het heel onbewust oppikken en dan is het alleen maar heel goed.

    PS aan dat piepkleine logootje op mijn site wordt gewerkt :-)

    1. Het blijft een slagveld, een tagline verzinnen. Ik ben er zelf ook nog niet uit, maar ik wil sowieso mijn site een ingrijpende make-over geven. Ik geef mezelf gewoon nog wat langer de tijd. ;)

      Dank voor je input!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *