Waarom webteksten altijd belangrijker zijn dan beelden
/29 Reacties/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerāAls het aan mij lag, schrapte ik alle teksten. Maar ja, ik ontkom er niet aan, anders ben ik niet vindbaar.ā
Waarom ik blij word van ontevreden klanten
/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerSinds ik bijna een jaar geleden expliciet koos voor webteksten, heb ik veel meer ontevreden klanten. Dat vond ik eerst niet leuk. Totdat ik besefte dat het een bewijs van mijn kwaliteit is. En een nieuw begin voor mijn klant.
Huh?
Let me explainā¦
Wil jij net zo agressief verkopen als Booking.com?
/3 Reacties/in Online marketing /door Arjan JonkerGoede column van Eric Tiggeler in Tekstblad: over sites als Booking.com die bezoekers constant op de huid zitten om ze aan te zetten zo snel mogelijk te boeken.
Dat doen ze zo: ā27 andere mensen bekijken tegelijkertijd dezelfde kamer! Soortgelijke kamers zijn in de afgelopen 24 uur al 10 keer geboekt! Er zijn nog maar 2 kamers beschikbaar!ā
Daarbij kreten in het rood als āDe door ons aangeboden kamers zullen waarschijnlijk snel uitverkocht zijn!ā en āLaatste reservering: 5 minuten geleden!ā.
Luieremmeradvies voor je website
/3 Reacties/in Online marketing /door Arjan JonkerStomvervelend voor elke (aanstaande) ouder: zodra je een kind verwacht, krijg je talloze gevraagde en – vooral – ongevraagde adviezen. Over slaapjes, eten, hoe je je kind moet oppakken, hoe je hun ontwikkeling stimuleert, etc.
Allemaal goedbedoelde adviezen, maar totaal nutteloos. Iedereen spreekt elkaar tegen. En wat bij de ene baby werkt, werkt bij jouw baby juist weer niet.
Als de baby er eenmaal is, ben je al die adviezen op slag vergeten en ga je lekker zelf het wiel uitvinden. Zoals het hoort.
En toch geef ik nieuwe ouders Ć³Ć³k advies. EĆ©n advies, welteverstaan. Het allerbelangrijkste advies. Het advies dat Ćk had willen horen toen onze eerste dochter nog net niet geboren was. Het advies dat ik nooit heb gekregen.
Dit advies:
Waarom je website geen baby is
/in Online marketing /door Arjan JonkerāMijn website is mijn kindje.ā
Ondernemers zeggen dit echt. Vaker dan je denkt.
Vraagt iemand me naar zijn of haar (nieuwe) website te kijken, en zegt dat er dan bij: āMijn kindjeā¦ā Durf dan nog maar eens te zeggen wat voor gedrocht het is. Want ze reageren dan net als echte ouders: kom niet aan hun kindje!
Ik snap het niet. Echt niet.
Waarom ik niet naar de open dag van het crematorium ga
/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerIk hoorde het op de radio: 100 jaar crematie in Nederland. Top! En toen dachten ze bij Yarden: we maken er een gezellig open dagje van, op zondag 6 april.
Het spotje klonk enthousiast: āKom naar het crematorium bij u in de buurt!ā
Maar ik dacht alleen maar: waarom zou ik dat willen?