De kracht van terugkerende bezoekers
/2 Reacties/in Online marketing /door Arjan JonkerIedereen heeft het maar over ‘meer bezoekers trekken’. Niemand zegt: ‘Ik wil meer terugkerende bezoekers.’ En dat is jammer.
Want wist je dat je bij een terugkerende bezoeker véél meer kans hebt om iets te verkopen? Boor jÃj deze bron al (voldoende) aan?
Wat zet je in je homepage-titel?
/13 Reacties/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerHé, ondernemer, je kop staat me niet aan!
Nee, nee, ga nou niet weg. Ik wil je niet beledigen. Het gaat me om de kop van je homepage. Wat zet je dáár nou eigenlijk in?
Verwijder die slider!
/20 Reacties/in Gebruiksvriendelijkheid website /door Arjan JonkerEen slider (ook wel: ‘carrousel’) is slecht voor je website. Waarom? Vooral omdat ze heel bezoekersONvriendelijk zijn. Lees maar:
Vergeet je visie (tenzij het je vissie is)
/13 Reacties/in Webteksten schrijven /door Arjan JonkerEen pagina waar ik altijd een beetje droevig van wordt: de ‘missie en visie’-pagina. Vooral die op websites van grote bedrijven. Ik vraag je: wie léést dat? (Wat? JIJ?! Er is iets mis met je, dan. Serieus.)
Het beste antwoord op iedere vraag
/in SEO-teksten schrijven /door Arjan JonkerStel je eens voor: dagelijks geeft Google antwoord op 3,5 miljard(!!!) zoekvragen.
En op iedere vraag komt een antwoord. Zó vanzelfsprekend. Maar als je er even bij stil staat, dringt het wonder zich op.
Toch is dit wonder voor de zoekmachinegigant niet genoeg. Ze willen namelijk niet zomaar een antwoord geven. Nee:
Durf jij de duurste te zijn?
/in Online marketing /door Arjan JonkerZe wilden koste wat het kost de duurste zijn: telkens als concurrenten hun prijs verhoogden, deden zij dat ook.
Waarom? ‘Want dan denken opdrachtgevers dat onze dienst wel goed móet zijn.’
De strategie werkte: